Uutiset

Asiakaskysely: Jatkakaa hyvää työtä – Keep up the good work!

Kuvaston asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella taiteilijat ovat tyytyväisiä asiakkuuteensa. Erityisesti vastaajat arvostivat Kuvastosta saamaansa asiakaspalvelua ja neuvontaa.

Kesäkuussa toteuttamamme asiakaskyselyn tulokset olivat ilahduttavan samansuuntaiset vuosi sitten toteuttamaamme kyselyyn nähden. Toimintamme tunnetaan keskimääräisesti hyvin, ja Kuvaston arvot – asiantunteva, palveleva, oikeudenmukainen – sekä tavoitteet välittyvät vastaajien mukaan hyvin työssämme. Arvostamme myös sitä, että vastausten perusteella taiteilijat pitävät Kuvastoa luotettavana.

Yleisarvosanaksi toiminnastamme saimme nelosen asteikolla yhdestä viiteen, ja taiteilijat ovat keskimääräisesti tyytyväisiä Kuvasto-asiakkuuteensa. Saimme kiitosta erityisesti taiteilijoille tarjoamastamme neuvonnasta, asiakaspalvelusta ja viestinnän tapauksessa uutiskirjeestä, jossa jaamme ajankohtaiskuulumiset kerran kuukaudessa.

”Kiitos että huolehditte.” 

”Kiitos edunvalvonnasta ja korvauksista.” 

”Jatkakaa hyvää työtä.”

Parannettavaa meillä on edelleen nopeudessamme ja joustavuudessamme. Tämä korostui varsinkin korvausten tilitystä koskevissa toiveissa. Viestinnässä tulemme huomioimaan muun muassa uusien taiteilija-asiakkaiden tarpeen lisäohjeistuksille käytännön sopimustilanteita varten. Osa vastaajista toivoi myös useammin ja enemmän sisältöjä somekanaviimme.

Kyselyssä yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme kolme 30 euron lahjakorttia Nide-kirjakauppaan. Voittajille on ilmoitettu palkinnosta henkilökohtaisesti.

Iloiset kiitokset kaikille vastanneille ja onnea lahjakortin voittaneille!